Vaihto- ja palautusehdot

Verkkokauppalain mukaan asiakkaan tulee ilmoittaa kauppiaalle tilauksen peruuttamisesta ja tuotteiden palauttamisesta. Riittää että ilmoitat meille palautuksesta ja sen jälkeen voit viedä asiakaspalautuksen Matkahuollon toimipisteeseen. Muista täyttää palautuslomake palautuksen mukaan. Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen tai vaihtaa sen toiseen, otathan meihin yhteyttä mahdollisimman pian sähköpostitse info@funkypoint.fi. Kirjoita viestiin vapaamuotoisesti mitä haluat palauttaa tai vaihtaa sekä tilauksen tunnistenumero ja yhteystietosi.

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotetta voi tietenkin sovittaa, mutta ei ottaa käyttöön. Pestyjä, käytettyjä tai muunneltuja tuotteita ei voi palauttaa/vaihtaa. Pidä siis huoli, että tuotteet ovat uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuotteissa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, deodoranttitahroja yms emme voi hyväksyä palautusta/vaihtoa. Hygieniasyistä hiuskoristeita, sukkahousuja ja stay uppeja ei voi palauttaa eikä vaihtaa.

Palautettava tuote täytyy luovuttaa Matkahuollon kuljetettavaksi 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Kun palautus on tarkistettu ja hyväksytty, summa palautetaan Paytrailin kautta tai ilmoittamallesi tilille riippuen maksutavasta (pankki tai luottokortti) palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Jos maksutapasi on ollut Klarna, lasku tai summa poistetaan Klarnalta. Asiakaspalautuksesta ja vaihdosta ei asiakkaalta peritä toimituskuluja. Tuotteen voi vaihtaa kerran. Jos haluat vaihtaa tuotteen, ota yhteyttä sähköpostitse info@funkypoint.fi vaihto-ohjeiden saamista varten.

Lue ja täytä palautuslomake huolellisesti ja lähetä se palautuksesi mukana meille. Teippaa tai niittaa pakkauspussi kunnolla kiinni. Muista pyytää Matkahuollosta kuitti palautuksestasi. Tällöin lähetyksesi on Matkahuollon vastuulla mahdollisen katoamistapauksen sattuessa. Ilman kuittia emme voi ottaa minkäänlaista vastuuta mahdollisesta palautuksen katoamisesta. Voit lähettää asiakaspalautuksen minkä tahansa Matkahuollon toimipisteen kautta. Kun asiakaspalautus saapuu meille ja se on käsitelty, sinulle lähetetään sähköpostitse kuittaus asiakaspalautuksesta. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme 9,90 euron käsittelymaksun. Jos asiakas jättää toistuvasti tilauksia noutamatta, verkkokauppa pidättää oikeuden olla toimittamatta uusia tilauksia.

Ostoskorisi on tyhjä